Çağrı Yanıtlama (Inbound) Hizmetleri Birimi

Çağrı Yanıtlama Hizmeti
7/24/365 Cevaplıyoruz

Çağrı yanıtlama – Telefon yanıtlama hizmetimiz, şirket içi çalışanların eğitimine maliyet harcamadan deneyimli personeller ile çalışmanızı sağlar. Telefon yanıtlama hizmeti müşterilerin soruları, ürün satışı, randevu planlamayı ve daha fazlasını 7/24 sunar.

Çağrı Yanıtlama (Inbound) Hizmetleri Birimi

Çağrı Yanıtlama Hizmeti
7/24/365 Cevaplıyoruz

Çağrı yanıtlama hizmetimiz, şirket içi çalışanların eğitimine maliyet harcamadan deneyimli personeller ile çalışmanızı sağlar. Telefon yanıtlama hizmeti müşterilerin soruları, ürün satışı, randevu planlamayı ve daha fazlasını 7/24 sunar.

Neden Bizi Seçmelisiniz?

Erişiminizi genişletin

Belirli bir saat dilimine ve konuma bağlı kalmadan müşteri erişimini genişletecek olmanızdır.

Telefon Desteği

Müşteri memnuniyetini her zaman yüksek olması için tüm çağrıları hiç bekletmeden en kısa sürede yanıtlıyoruz.

En İyi Hizmeti Sunuyoruz

Müşterilerinize en iyi hizmetleri sunmak, bir yığın cevapsız çağrı yerine hızlı yanıtlanmış bir çağrı memnun müşteriler anlamına gelir.

Esnek Olun

Telefon Yanıtlama Hizmeti her türlü esnekliği arayabileceğiniz anlamına gelir. Müşteri temsilcilerimiz 7/24 hizmet sunar.

Bize Güvenin

Tradesk, güvenilir bir yapı üzerine kurmuş olduğu kaynaklar sayesinde müşterinizin verilerinin güvenliğini her daim sağlar.

Yanıtlama Hizmeti

Her Çağrıyı Zamanında,
Her Zaman Yanıtlayın.

Çağrı merkezi dış kaynak kapsamında sunmuş olduğumuz hizmetlerde sadece destek vermekle kalmıyoruz, aynı zamanda satış da yapıyoruz, müşterilerimizin erişim alanını genişletiyoruz ve piyasadaki en son teknolojiyi kullanıyoruz. Ayrıca sektördeki en iyi dış kaynak çağrı merkezi şirketi olmak için çalışıyoruz.

Müşteriler için dış kaynak kullanımı ilk bakışta zorlayıcı görünebiliyor. Ancak müşterilerimize en iyi destek hizmetlerini sunmak için birlikte çalışan uzman danışmanlarımız ve yöneticilerimiz var. Müşterimiz çağrı merkezi kiralamaya karar verdiğinde sözleşme imzalarken müşterilerimizin tüm taleplerini karşılandığımızdan ve herhangi bir engel yaşamadığımızdan emin oluyoruz.

Gelen çağrı merkezi hizmetleri

Çağrı yanıtlama hizmetimiz, şirket içi çalışanların eğitimine para ödemeden müşteri potansiyeli sağlar. Canlı yanıtlama hizmeti ile müşteri hizmetleri 7/24 soruları karşılar ve çözüm üretir.  

 

Planlanmış randevular, çağrı verileri ve arayan bilgileri, sanal asistan aracılığıyla doğrudan kullanmış olduğumuz CRM yazılımına veya Tradesk müşteri portalında kaydedilir; böylece müşteri yanıtlama hizmetimiz sayesinde ihtiyacınız olan bilgiler her zaman ulaşılabilir.

Giden çağrı merkezi hizmetleri

Daha fazla potansiyel müşteri yaratarak ve onları sadık müşterilere dönüştürerek işinizi geliştirin.

Ürün ve hizmetlerinizin satışını yapmak için müşterilerinize arama sağlıyoruz.

En iyi dış kaynak çağrı merkezi destek hizmetini sunarken markanızı geliştirip rakiplerinize fark atmanızı sağlıyoruz.

Entegrasyonlar

Müşteri Yorumları

At vero eos et accusamus et iusto odio digni goikussimos ducimus qui to bonfo blanditiis praese. Ntium voluum deleniti atque.

Melbourne, Australia
(Sat - Thursday)
(10am - 05 pm)
Shopping Cart (0 items)