Yardım Masası Dış Kaynak Kullanımı

Çağrı Merkezi Kiralama Hizmeti: İşletmenizin Büyümesi için En İyi Çözüm

Bekleme süresini ve cevapsız çağrıları azaltmak ve müşteri erişimini artırmak için çağrı merkezinizi  taleplerin yoğun olduğu saatlerde ya da 7/24 saat dış kaynak çağrı merkezini kullanın.

Çağrı Merkezi Kiralama Hizmeti

Çağrı Merkezi Kiralama Hizmeti: İşletmenizin Büyümesi için En İyi Çözüm

Bekleme süresini ve cevapsız çağrıları azaltmak ve müşteri erişimini artırmak için çağrı merkezinizi  taleplerin yoğun olduğu saatlerde ya da 7/24 saat dış kaynak çağrı merkezini kullanın.

Nasıl Yardımcı Olabilir?

Erişiminizi genişletin

Aktif kullanılan web sitesi olmayan bir işletme modern iş dünyasında başarıya ulaşamayacaktır. Dış ile Web sitenizi ve uygulamanızı güncel ve işlevsel tutmak, I dış kaynaklardan sağlamanın temel faydalarından biridir.

Telefon Desteği

Tradesk olarak hizmetimizi en yüksek standartlarda tutuyoruz. Müşteri deneyiminin her daim yüksek seviyede kalmasını sağlamak ve sadık müşterilere sahip olmanızı sağlamak için tüm çağrıları hiç bekletmeden en kısa sürede yanıtlıyoruz.

Metin Mesajlaşması

Çağrı Merkezi Kiralama Hizmeti her türlü esnekliği arayabileceğiniz anlamına gelir. Müşteri temsilcilerimiz 7/24 hizmet sunar; dolayısıyla müşterinin konumunu hiçbir sorun teşkil etmez; her yerden erişilebilecek kapsama alanı sunmaktayız.

Bize Güvenin

Tradesk, güvenilir bir yapı üzerine kurmuş olduğu kaynaklar sayesinde müşterinizin verilerinin güvenliği konusunda endişelenmenize gerek yoktur. Çağrı Merkezi Kiralama Hizmetlerimiz hakkında daha fazla bilgi edinmek için bizimle iletişime geçin!

Teknik Destek Dış Kaynak Kullanımının Faydaları Nelerdir?

Günümüzde bir işletmenin başarısı için teknik destek birimi olmazsa olmazdır. Özellikle çevrim içi bir teknik destek sistemi sorun çözümünü hızlandırır ve müşteri memnuniyetini arttırır. Çünkü modern iş dünyasında müşterilerle olan etkileşimlerinin çoğu çevrimiçidir. 

Dış kaynak teknik desteği, çevrimiçi bir IT uzmanına erişimi rahatlıkla sağlanması yani işletmenizin müşterilerle çevrimiçi etkileşim kurma biçimi müşterilerin sizi tercih etmesi için büyük bir nedendir.  Ayrıca teknik desteğin dış kaynaklardan sağlanması, değerli zamanınızı ve çalışmalarınız teknik destek birimi yerine daha önemli birimlere yönlendirmenize olanak tanır.

Gelen çağrı merkezi hizmetleri

Satış görüşmesi yaparken alıcıların ihtiyaçlarını, hedeflerini ve fırsatlarını iyi dinliyor ve önceliklerini belirliyoruz.

Çağrı merkezi ekibi oluşturmak istemeyen firmalara teknik müşteri desteği sağlıyoruz.

Siparişleri işleme koymayı, stokları kontrolü, ürün teslimat ve teslimat sonrası memnuniyeti sağlama hizmetini sizin için yapıyoruz.

Çağrıları  aktarmak, ilk soruları almak ve müşterilerinizin doğru kişiyle konuşmasını sağlıyoruz.

Giden çağrı merkezi hizmetleri

Daha fazla potansiyel müşteri yaratarak ve onları sadık müşterilere dönüştürerek işinizi geliştirin.

Ürün ve hizmetlerinizin satışını yapmak için müşterilerinize arama sağlıyoruz.

Kendi randevularınızı ve aramalarınızı yapamayacak kadar meşgulseniz, bu görevleri elinizden alarak programınızın rahatlamasını sağlıyoruz.

En iyi dış kaynak çağrı merkezi destek hizmetini sunarken markanızı geliştirip rakiplerinize fark atmanızı sağlıyoruz.

Entegrasyonlar

Müşteri Yorumları

At vero eos et accusamus et iusto odio digni goikussimos ducimus qui to bonfo blanditiis praese. Ntium voluum deleniti atque.

Melbourne, Australia
(Sat - Thursday)
(10am - 05 pm)
Shopping Cart (0 items)